Szállítás, fizetés és szervíz
Kérjük vegye figyelembe, hogy megrendelést kizárólag 10.000.- Ft bruttó összérték felett van lehetőség leadni!
Szállítási módok
- Személyes átvétel Dunaharaszti üzletünkben.
- Futárszolgálat által (Nagyobb méretű csomagjainkat a DB Schenker, kisebbeket a GLS szállítja!)
Fizetési lehetőségek
- Előre utalás: díjbekérőt vagy számlamásolatot küldünk e-mailben és az összeg beérkezését követően vehető át / szállítható ki az áru. Felár nincs.
- Utánvét, fizetés készpénzben a futárnak
- Személyes átvét esetén készpénzben, azonnali utalással és bankkártyával is fizethet.
- Bankkártyás fizetés a weboldalon.
Szállítási költségek Magyarország területén belül
Változó a termék súlyától és méretéttől függően, minden esetben egyedi ajánlatot kérünk a futárcégektől. Kiszállítás előtt tájékoztatjuk ennek mértékéről.
Mennyi ideig tart a kézbesítés?
Egy rendelés kézbesítési ideje minden esetben függ:
- a készletétől ( raktáron, beszállítónál raktáron, előrendelhető)
- az átvétel módjától (személyes áruátvétel, házhoz szállítás)
- és a választott fizetési módtól (előre utalás, átutalás, utánvét, készpénz, bankkártya)
A termék adatlapján megjelenő készlet információ tájékoztatásul szolgál a Vásárlónak arról, hogy egyes termékek esetében milyen szállítási határidővel kalkulálhat. Kérjük vegye figyelembe, hogy webshop rendszerünk kizárólag tájékoztató jellegű készletinformációt közöl, attól a valóságban eltérés lehet. A telephelyünkön azonnali készlet elérhető, kérjük személyes vásárlás esetén minden esetben vegye fel a kapcsolatot üzletünkkel.
Oldalunkon a következő megjegyzések fordulnak elő:
Raktáron: A termék van készleten, alapesetben kézhez vehető 5-10 munkanapon belül.
Besszállítónál raktáron: Ezzel a státusszal feltüntetett termékek kereskedelmi partnereink raktáraiban találhatók, így előfordulhat, hogy a partner oldalán előálló készletfogyás miatt a megrendelés teljesítése akár több hetet is igénybe vehet. A termék beérkezését követően rendelésével kapcsolatban kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Előrendelhető: Ebben az esetben nincs kész termék a raktáron, a megrendelést követően kerül gyártásra. A terméket a kosárba lehet rakni a kívánt mennyiségben, azonban szállításra csak a termék legyártása után van lehetőség.
Felhívjuk Tisztelt Vásárlónk figyelmét, hogy amennyiben olyan terméket rendel amely nincs készleten, úgy elérhetőségei egyikén felvesszük Önnel a kapcsolatot és egyeztetjük a várható szállítási határidőt.
Üzletünk készlete gyorsan változik, ezért érdemes telefonszámot illetve e-mail címet megadni a gyorsabb ügyintézés érdekében.
A tőlünk független és rajtunk kívülálló okok miatt esetlegesen fennálló központi áruhiányért szíves elnézésüket és türelmüket kérjük.
FONTOS!
Termékeinket úgy szállítjuk, hogy azokra árubiztosítást kötünk. Kiszállítás esetén kérjük a termék átvételekor győződjön meg annak sértetlenségéről. Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kiszállító cég jegyzőkönyvet vett fel az esetleges sérülésekről.
JÓTÁLLÁS - SZERVIZ
A webáruházban található termékekre esetenként eltérően vállalunk, 12-84 hónap garanciát, attól függően, hogy az adott vásárló fogyasztónak minősül-e, illetőleg hogy a gyártó milyen feltételekkel határozza azt meg.
Fogyasztónak minősülő vevőinknek (természetes személyeknek, akik üzleti és gazdasági tevékenységi körön kívül eső célból vásárolják a termékünket) a kötelező egy, kettő vagy három év jótállást (az eladási ár függvényében) a jótállási jegyben és az Általános Szerződési Feltételekben szereplők szerint biztosítjuk, miszerint a tízezer és százezer forint közötti eladási ár esetében egy, a százezer és kettőszáz-ötvenezer forint közöttinél kettő, míg a kettőszáz-ötvenezer forint feletti eladási árú termékeinkre három év kötelező jótállást biztosítunk.
Nehezebb termékeknél cégünk intézi a beszállítást-kiszállítást, 100kg felett pedig a helyszínen javítunk. Ha a meghibásodás rendeltetésszerű használat mellett lépett fel, vevőinket semmilyen költség nem terheli, kivéve a 100kg feletti termék estében, melynél a kiszállás költsége a vevőt terheli. A térítésmentes javításhoz az eredeti jótállási jegy VAGY a vásárlást igazoló számla bemutatása kötelező.
Fogyasztónak nem minősülő vevőinknek a Ptk. irányadó rendelkezése alapján, valamint a Szervizfeltételek Jegyzékében és az Általános Szerződési Feltételekben szereplők szerint egy év kellékszavatosságot biztosítunk. A második évre szabadon választhatóan, az adott terméknél a honlapon feltüntetett összeg megfizetése ellenében biztosítunk egy ún. Szervíz-támogatást is, az említett dokumentumokban leírtak szerint.
Meghibásodás esetén 80 kg alatti termékeknél kérjük, hogy juttassa el szervizünkbe a hibás terméket. Ennél nehezebb termékeknél cégünk intézi a beszállítást-kiszállítást, 100kg felett pedig a helyszínen javítunk. Ha a meghibásodás rendeltetésszerű használat mellett lépett fel, vevőinket semmilyen költség nem terheli, kivéve a 100kg feletti termék estében, melynél a kiszállás költsége a vevőt terheli. A térítésmentes javításhoz az első évben az eredeti jótállási jegy VAGY a vásárlást igazoló számla bemutatása kötelező, meghosszabbított garancia esetén mindkettő dokumentum bemutatása kötelező.
Figyelem! A jótállás csak a gépekre vonatkozik, és nem fedi le a kopásból vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokat.
Tájékoztatás üzembe helyezéssel kapcsolatban: a megvásárolt készülék(ek) épületen belüli végleges használati helyére mozgatása, kicsomagolása és a rendeltetésszerű használathoz szükséges közműcsatlakozások (víz, csatorna, elektromos áram, gáz) 1 méteren belüli kialakítása a Vevő feladata. Üzembe helyezés során szerviz technikusaink a végleges használati helyén álló készülékeket csatlakoztatják szakszerűen a rendelkezésre álló csatlakozási pontokra. A gépek mozgatására és a csatlakozási pontok kialakítására, szabványoknak megfelelő átalakítására munkatársaink nincsenek felhatalmazva.